Szanyó Károly: -Abszolút megérdemelt a győzelmünk

2014.10.31 18:15

"Megdolgoztak a fiúk a győzelemért / Végigtámadtuk a mérkőzést"                                                                                             

Szanyó Károly, a Vasas vezetőedzője így értékelt a találkozó után a Duna TV-nek, a riporter Újvári Máté.
-Én úgy gondolom, hogy abszolút megérdemelt a győzelmünk, végig domináltunk, duplán rúgtuk a tizenegyest, mind a kettőből gól lett, én úgy érzem, végigtámadtuk a mérkőzést, nem emlékszem rá, hogy a Zalaegerszegnek lett volna kimondottan nagy helyzete, nekünk viszont volt annál több, a kapusuk így is bravúrral védett jónéhány esetben. A fiúk megdolgoztak ezért a győzelemért és megyünk tovább, kőkeményen dolgozunk, mert szeretnénk ott lenni az élbolyban a végelszámolásnál.
-Maradt-e Önben hiányérzet a mérkőzéssel kapcsolatban?
-Minden mérkőzés után van bennem hiányérzet, ezt a fiúk már nagyon jól tudják, kicsit a tempót hiányoltam, azt, hogy nem volt gyorsabb a játékunk. Amivel az első gólt is szerezetük, hogy mögéjük tudtunk kerülni, rá tudtunk gyorsítani a védekezésükre, kilépett egy ember, kitettük a szélére. Szerintem a futball nagyon könnyű játék, persze ezt kívülről mindig könnyű mondani. Ha ezeket a mozgásokat meg tudják csinálni, akkor sűrűn a védekezés mögé lehet kerülni.
-Lesz prémium?
-Nem az én kompetenciám ezt megítélni, négy mérkőzésre szólt ez az indítvány, bízom benne, hogy ha a fiúk így oda fogják tenni magukat, akkor a végén lesz prémium.