Polényi Gábor: - Olyan csapathoz érkeztem, ahol vannak elvárások és nagyon szeretik a focit

2017.03.04 14:28

"Itt legalább nem kell angolul beszélgetnem az öltözőben / Hosszú távra tervezek Zalaegerszegen"                                                     

Polényi Gábor második téli igazolása volt a ZTE-nek, és annak ellenére, hogy először úgy volt, kölcsönbe érkezhet, végül végleg megszerezte őt a ZTE FC a Mezőkövesd-Zsórytól. A hátvéddel bő egy hete több témát érintve beszélgettünk.

- Mit mondanál el magadról elsőként az egerszegi szurkolóknak?

- Védőnek érkeztem Mezőkövesdről, szerencsére végleg ide tudtam kerülni. Ott NB I-ben hitegettek, ami nem tetszett, így jobban jött a váltás. Olyan csapathoz érkeztem, ahol vannak elvárások, elsősorban a feljutás. A Zalaegerszeget jó csapatnak ismertem meg NB II-ben, sokszor játszottam ellenük. Örülök, hogy ideigazolhattam, remélem, hogy a személyiségemmel hozzá tudom majd segíteni a csapatot a jobb teljesítményhez.

- Az NB I-ből érkeztél, így biztos sokat várnak majd a szurkolók is. Hogy jöttél el Mezőkövesdről?

- Nem haraggal váltunk el, maradtak barátaim is. Az előző félévem nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna, mondták, hogy játszani fogok, ami nem valósult meg. Ismerős az NB II-es mezőny, hiszen játszottam már pár másodosztályú csapat színeiben, hál’ Istennek a feljutás is sikerült már párszor. Voltam már pár olyan klubban, ahol szerették a focit, de itt ez különösen igaz; remélem, hogy jó benyomást fogok kelteni a szurkolók szemében a teljesítményemmel.

- Az Újpest elleni MK-meccsen csereként álltál be, milyen érzés volt?

- Ilyen mérkőzésen a legjobb pályára lépni. Lehetett 3000-3500 néző, remek volt a hangulat. Állhattam volna be jobban is, mindig kritikus voltam magammal szemben, remélem, lesz jobb meccsem is, de még egyszer mondom, egy futballista életében ezek a legszebb meccsek, amikor ennyien drukkolnak neki.

- A csapatba kerülés szempontjából mennyire nehéz a helyzeted?

- Teszem a dolgom minden edzésen és meccsen, akár kezdőként vagy csereként lépek pályára. A döntés a szakmai stábé.

- Másfél évre érkeztél, milyen hosszú távú terveid vannak?

- Már most megtetszett a csapat, nem kell angolul beszélgetnem szerencsére, mint más klubnál. Hosszú távra tervezek itt, reménykedem abban, hogy ez a másfél év jól fog eltelni. A többi meg mondjuk NB I-ben...

- A védelemben mely posztokon vagy bevethető?

- Eredetileg szélső védő a posztom, de az elmúlt években többször játszottam belső védőként is, most már megszoktam azt is.

- És melyik az igazi?

- Ahova betesznek...

- Mit mondanál el magadról elsőként az egerszegi szurkolóknak?
 
- Védőnek érkeztem Mezőkövesdről, szerencsére végleg ide tudtam kerülni. Ott NB I-ben hitegettek, ami nem tetszett, így jobban jött a váltás. Olyan csapathoz érkeztem, ahol vannak elvárások, elsősorban a feljutás. A Zalaegerszeget jó csapatnak ismertem meg NB II-ben,
 
sokszor játszottam ellenük. Örülök, hogy ideigazolhattam, remélem,
 
hogy a személyiségemmel hozzá tudom majd segíteni a csapatot a
 
jobb teljesítményhez.
 
- Az NB I-ből érkeztél, így biztos sokat várnak majd a szurkolók is.
 
Hogy jöttél el Mezőkövesdről?
 
- Nem haraggal váltunk el, maradtak barátaim is. Az előző félévem
 
nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna, mondták, hogy játszani
 
fogok, ami nem valósult meg. Ismerős az NB II-es mezőny, hiszen
 
játszottam már pár másodosztályú csapat színeiben, hál’ Istennek a
 
feljutás is sikerült már párszor. Voltam már pár olyan klubban, ahol
 
szerették a focit, de itt ez különösen igaz; remélem, hogy jó
 
benyomást fogok kelteni a szurkolók szemében a
 
teljesítményemmel.
 
- Az Újpest elleni MK-meccsen csereként álltál be, milyen érzés volt?
 
- Ilyen mérkőzésen a legjobb pályára lépni. Lehetett 3000-3500 néző,
 
remek volt a hangulat. Állhattam volna be jobban is, mindig kritikus
 
voltam magammal szemben, remélem, lesz jobb meccsem is, de
 
még egyszer mondom, egy futballista életében ezek a legszebb
 
meccsek, amikor ennyien drukkolnak neki.
 
- A csapatba kerülés szempontjából mennyire nehéz a helyzeted?
 
- Teszem a dolgom minden edzésen és meccsen, akár kezdőként vagy
 
csereként lépek pályára. A döntés a szakmai stábé.
 
- Másfél évre érkeztél, milyen hosszú távú terveid vannak?
 
- Már most megtetszett a csapat, nem kell angolul beszélgetnem
 
szerencsére, mint más klubnál. Hosszú távra tervezek itt,
 
reménykedem abban, hogy ez a másfél év jól fog eltelni. A többi meg
 
mondjuk NB I-ben...
 
- A védelemben mely posztokon vagy bevethető?
 
- Eredetileg szélső védő a posztom, de az elmúlt években többször
 
játszottam belső védőként is, most már megszoktam azt is.
 
- És melyik az igazi?
 
- Ahova betesznek...