Ligakupa kezdési időpontok

2014.08.26 21:57

Jövő kedden a Ligakupa is kezdődik / Hazai pályán kezdünk, a Kaposvár ellen                                                                                  

Megvannak a Ligakupa 2014/2015-ös kiírásának pontos kezdési időpontjai.

Együttesünk hazai környezetben kezd, méghozzá jövő kedden, szeptember 2-án, 16.30-tól a Kaposvári Rákóczi ellen. Ezután a Ferencváros otthonába látogatunk, szeptember 17-én 18 órától tehát a Groupama Arénában a ZTE. Ezt a meccset elképzelhető, hogy a Sport TV is közvetíti majd.

A 3. fordulóban október 7-én Paks – ZTE 14.30-tól, majd október 15-én, szerdán 16 órától ZTE – Paks.

November 11-én a Fradi jön Zalaegerszegre, a meccset 17 órakor kezdik.

A záró körben a Kaposvár otthonában lép csapatunk pályára, november 17-én 16.30-tól.

Várhatóan ezeken a találkozókon a cserék lépnek majd pályára, illetve a fiatalok, sérülésből felépülőben lévők, bajnokiról eltiltottak.

Hajrá ZTE!